Moi. Mulla on tylsää. Siis ihan vitun tylsää. Huomenna pääsen hakemaa sen helvetin hupparin H&M:stä. Mä en oo käyny kesäloman aikana paljo yhtää uimassa. Tuskin käynkää. (Vihaan uimista yleisillä rannoilla ja luokan kaa.) Tein tässä vähän laskelmia. Mun elämä on pääosin: mese, irc, kaverit, kännykkä ja musiikki (yllätysyllätys. Lähimmät kaverit tietävä kyllä mikä musa. MIKÄ BÄNDI. ) Nyt mulla on sellanen projekti meneillää, et yritän säästää PALJON rahaa. Ronin "bileisii" (Juu, mä ja rita mennää sinne), ja sen jälkee Internationalii ja niihin vitun cd-levyihi. :) Epäilen, että onnistuuko? No mutta, sitähän varten isät on. "Iskä, sen mullahan oli nimpparit huhtikuussa..." Ne on sellassia käveleviä pankkeja. No nyt mä meen. Etten kadota elämääni (Tai sen rippeitä) tänne. Moikka. :P

Uh ja Ah, ihmelapsenne kiittää.