Huoh. Äsken kävin kaupungilla hakemassa onlyn mustan t-paidan. Ei mitään tekemistä. Kämppäkään ei ole pysynyt siistinä. Ei kyllä uskoisi, että olen eilen siivonnut. No, eihän tässä mitään muutakaan tekemistä ole. Pitäisiköhän hankkia OMA elämä, siis ihan ikioma elämä. Nyt siellä paistaa aurinko. Jee.. Sain juuri tietää, että Julia [tuo armas luokkatoverini] muuttaa melkein naapuriin. No, edes jossain asiassa elämä hymyilee. Itseasiassa se nauraa päin naamaa. No menen tästä tuulettamaan tämän olohuoneen, etten kuole mihinkaa kaasumyrkytykseen.

Rakas ihmelapsenne. :)